7- یادآوری
اگر شغل شما به شکلی است که باید خدمات خاصی را در فواصل منظمبرای مشتری انجام بدهید و تمدید این سرویس از قبل نیاز به یادآوری دارد میتوانیدبا یادآوری توسط ایمیل و یا اساماس و یا تماس مستقیم جلوی از بین رفتن تعدادزیادی از مشتریان را گرفته و آنها را مجدداً به مشتری تبدیل کنید
بعضی مشاغل که بهصورت جدی میتوانند روی این مورد کار کنند عبارتنداز:
üبیمه
ü شارژ کپسولهای آتشنشانی
üخدمات اینترنتی
üتأسیسات
üشارژ کولرگازی و کولراتومبیل
متأسفانه بسیاری از شرکتها نسبت به پیگیری این مورد اقدامی نکردهو مشتریان آنها پس از اتمام خدماتشان جذب رقبا میشوند.
این اتفاقی است که برایبیمهگذارها و ارائهکنندگان خدمات اینترنت بسیار پیش میآید و آنها بهراحتیمشتریان خود را از دست میدهند.
ایده هایی مفید و عملی برای افزایش فروش - پرس کارتهای ویزیت
ایده هایی مفید و عملی برای افزایش فروش -برچسب تماس بهجای تراکت تبلیغاتی
یادآوری ,آنها ,مشتریان ,مشتری ,خدمات ,مورد ,است که ,این مورد ,و یا ,و آنها ,نسبت به
درباره این سایت